Sunday, December 30, 2007

2 comments:

Unknown said...

به مناسبت نود و هشتمین سالروز جهانی زن، "نهضت زنان ال یاسین" وابسته به "کمیته حقوق بشر و روابط بین الملل ال یاسین" هویت خود را رسماً اعلام کرده است.
جمعیت فرهنگی – معنوی ال یاسین که اکثر اعضای آن را زنان تشکیل می دهند تا کنون محققان، نویسندگان، سخنرانان، و مدرسان بسیاری را از زنان فرهیخته به جامعه معرفی کرده، این درحالیست که اکثر زنان فعال این جمعیت مانند بسیاری از زنان عدالتخواه دیگر، تحت فشارها و محدودیت های طالبان مذهبی ایران قرار دارند یا برخی دیگر اکنون در اسارتگاه دژخیمان امنیتی به سر می برند.
احقاق حقوق پایمال شده ی تمام زنان ایرانی از جمله حق فعالیت و مشارکت برابر در امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، آزادی های مدنی، برابری حقوق زن و مرد از اهداف نهضت زنان ال یاسین به شمار می آید. نهضت زنان ال یاسین درصدد است، از دیدگاههای رهبر و تئوریسین بزرگ جمعیت ال یاسین –استاد ایلیا- که اکنون به جرم مبارزه با اسلام خشونت طلب و طالبان مذهبی ایران در بند 209 زندان اوین اسیر است، بهره گیرد.
اینک ما با تمام فعالان حقوق بشر و بالاخص فعالان حقوق زنان اعلام هم پیمانی کرده و برآنیم که همراه یکدیگر به تمامی ظلم ها و بی عدالتی ها پایان دهیم.
www.nehzatezanan-elyasin.blogfa.com

Anonymous said...

ستاره
باید در تمام بانکی که گذاشتم، تبلیغ انجام شود.
سلام به تو دوست عزیز
من از عدالت می گویم، از دادخواهی جوانان غریب ایران می گویم، من از آن آزادی اسیرشده سخن می گویم، من از ایرانِ ویران دم میزنم، من اشک مادران اسیران دربند و شهیدان در راه را می بینم، من از آنسوی دژخیمان آسمان آبی را می بینم،من باروری هزاران برگ را بر درختان زمستان زده می بینم، من میلاد نور را در این سرزمین می بینم... آری من جنبش سبز ایران زمین هستم.
دوست من به وبلاگ من بیا و آخرین اخبار، اشعار، کلیپ ها و ایده ها را در وبلاگ نوپای من ببین. در صورت تمایل این وبلاگ را در وب خودتون هم لینک کنید تا این زمینه ای باشد برای اتحاد و هم بستگی بیشتر... لطفا به من هم در وبلاگم اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
منتظر شما هستم...

www.milade-sabz.blogfa.com