Monday, February 27, 2012

یک کارگردان ذوب شده درولایت : اصغر فرهادي در راستاي انديشه‌هاي آمریکا و صهیونیست ها قدم بر میدارد

یک کارگردان حامی خامنه ای : اصغر فرهادي در راستاي انديشه‌هاي آمريكا، اروپا و صهيونيست‌ها قدم بر مي‌دارد/اعطای اسكار به فرهادي ادامه فتنه‌هاي آمريكاست

جمال شورجه کارگردان ذوب شده در ولایت فقیه، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص دريافت جايزه بهترين فيلم خارجي جشنواره اسكار توسط اصغر فرهادي گفت: به دليل مباحثي كه فرهادي از ايران در اين فيلم مطرح كرد، پيش بيني مي كرديم اسكار را به فرهادي بدهند.
وي افزود: فيلم «جدايي نادر از سيمين» تصوير كج و مأجوجي از ايران دارد؛ فضاي تلخ و تيره و تاريكي از جامعه ايران به تصوير مي كشاند، در حالي كه بنيان‌هاي خانواده ايراني بسيار سست و شكننده مي باشد و سوداي رفتن به خارج و ايجاد امنيت براي خانواده در اين فيلم بسيار مشخص است.
تهيه كننده فيلم «نفوذي» علت سوداي رفتن سمين به خارج از كشور را عدم امنيت، آرامش، ثبات، آينده و آينه‌اي براي فرزندان ايران معرفي مي‌كند.
شورجه به اهداف كشورهاي غربي از انتخاب اين طور فيلم ها اشاره و تصريح كرد: آنها مي‌خواهند از ايراني كه پرچمدار آزادي‌خواهي و عدالت‌جويي و حكومت بدون وابستگي به غرب خصوصا آمريكاست، چشم‌پوشي كنند و توسط فيلم‌هايي مانند «جدايي نادر از سيمين» كه به مجامع جهاني راه پيدا مي كند، تصوير نادرست دروني ايران را نمايش دهند.
كارگردان فيلم حماسه مجنون فيلم «جدايي نادر از سيمين» را كاملا دروغ معرفي كرد و خاطرنشان كرد: اصغر فرهادي در راستاي انديشه‌هاي آمريكا، اروپا و صهيونيست‌ها قدم بر مي‌دارد.

No comments: