Wednesday, September 26, 2007

پیشنهاد رژیم: گنجاندن پنتاگون در فهرست گروه‌های تروریستی!


سایت حکومتی آفتاب: یک عضو کمیسیون امنیت خواستار واکنش مجلس شورای اسلامی نسبت به قطعنامه کنگره آمریکا در خصوص قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی شد.جواد جهانگیرزاده درباره صدور قطعنامه غیرالزام‌آور کنگره آمریکا و همچنین قصد مقامات آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی گفت: «این امر در ادبیات سیاسی جهان یک بدعت است که یک ارتش کلاسیک، حرفه‌ای، و دارای سازمان تخصصی را کشوری دیگر تروریست بداند. آمریکا نشان داد که مبدع رفتارها و حتی واژه نامأنوس در جهان است».
وی افزود: «اگر قرار بر اقدام متقابل باشد مجلس شورای اسلامی نیز باید پنتاگون را یک نهاد تروریستی بداند. حضور رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا و اظهارات دقیق و تیزهوشانه وی موجب شد که ایالات متحده یک رفتار کاملا انفعالی نشان دهد و به دنبال تحت تأثیر قرار دادن آن باشد».
وی این اقدام کنگره را در راستای تحت تأثیر قرار دادن حضور موفق رئیس جمهور در نیویورک دانست و افزود: «پیشنهاد من این است که باید اقدام متقابل نشان دهیم. اما ما نمایندگان جمهوری اسلامی مانند نمایندگان کنگره آمریکا با یک سخنرانی دستپاچه نمی‌شویم و همه مبناها و مدارهای فکری‌مان به هم نمی‌ریزد».
این عضو کمیسیون امنیت در پایان گفت: «مجلس شورای اسلامی به قدری با تدبیر و توانمند هست که شتابزده تصمیم نگیرد. اما به هر حال مجلس تصمیم مناسب را در این باره اتخاذ خواهد کرد
».

No comments: