Sunday, September 30, 2007

ساندی تایمز : یکی از بنیانگذاران اصلی حزب نو محافظه کار نشستی محرمانه با "جرج بوش" در مورد ايران برگزار کرد


ساندی تایمز : یکی از بنیانگذاران اصلی حزب نو محافظه کار نشستی محرمانه با "جرج بوش" در مورد ايران برگزار کرد
به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نامه ساندی تایمز نوشت : یکی از بنیانگذاران اصلی حزب نو محافظه کار با نام "نورمن پودهورتز" به صورت محرمانه نشستی را با "جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا برگزار کرده و به وی اعلام کرده که استفاده از گزینه نظامی و بمباران تاسیسات هسته ای ایران، تنها راه موجود پیش روی واشنگتن برای مقابله با تهران است.این هفته نامه افزود: ملاقات بوش و پودهورتز در هتلی در نیویورک انجام شد و این ملاقات به حدی محرمانه بوده که بوش هیچ اشاره ای به آن در برنامه های خود نکرده است.ساندی تایمز نوشت : پودهورتز از افراد با نفوذ نو محافظه کار آمریکا محسوب می شود و به تازگی نیز به عنوان عالی ترین مشاور سیاست خارجی "رودلف جولیانی" مطرح ترین نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات سال آتی آمریکا انتخاب شده است.این هفته نامه در ادامه مطلب خود به نفوذ نومحافظه کاران در کاخ سفید اشاره کرده و ضرباتی را که دولت آمریکا در سالهای گذشته به سبب اجرای سیاستهای مورد نظر نو محافظه کاران متحمل شده خاطر نشان می کند.اما خود پودهورتز در این باره می گوید : بله من به مدت 45 دقیقه با بوش صحبت کرده و به او گفتم که بمباران ایران بهتر از آن است که اجازه دهیم این کشور به سلاح هسته ای دست پیدا کند؛ به بوش گفتم او در قبال مردم جهان مسئول است و باید از وقوع یک هولوکاست دیگر جلوگیری کند.پودهورتز در ادامه گفت : بوش در این دیدار هیچ نشانه ای را که مبنی بر موافقت او با طرح من باشد، نشان نداد، اما من معتقدم که بوش نباید دوره ریاست جمهوری خود را بدون حل کردن مسئله ایران به پایان برساند.

No comments: