Wednesday, September 19, 2007

سوئد، كاريكاتوريست خود را مخفي كر - دهمسر مامور اف‌بی‌آی درپي ملاقات با احمدی‌نژاد


خبرهای کوتاه : سوئد، كاريكاتوريست خود را مخفي كردهمسر مامور اف‌بی‌آی درپي ملاقات با احمدی‌نژاد
سوئد، كاريكاتوريست خود را مخفي كرد
پليس سوئد طراح كاريكاتور اهانت آميز به پيامبر اسلام را به محل نامعلومي منتقل و به او توصيه كرده است تا زماني كه به او اطلاع داده نشد، به خانه اش بازنگردد. به گزارش شبكه خبر به نقل از واشنگتن پست، پليس سوئد لارس ويلكس طراح اين كاريكاتور را روز يكشنبه در بازگشت از سفري به آلمان از فرودگاه با خود برد. برخي گروه ها براي كشتن اين كاريكاتوريست جايزه تعيين كرده اند.----------------------------------------همسر مامور اف‌بی‌آی درپي ملاقات با احمدی‌نژاد
همسر مامور سابق اف بی آی آمريکا، که گفته می شود هنگام سفر به ايران ناپديد شده است، روز سه شنبه هیجدهم سپتامبر به راديو فردا گفت: برای ديدار با محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، به نيويورک سفر می کند.کريستينه لوينسون، همسر رابرت لوينسون مامور سابق اف بی آی، گفت: تاکنون موفق به گرفتن وقت ملاقات برای ديدار با احمدی نژاد نشده است. قرار است احمدی نژاد برای حضور در اجلاس آتی سازمان ملل عازم نیویورک شود. خانم لوينسون گفت:من به تلاش خود برای گرفتن وقت ملاقات ادامه می دهم وبه رغم اين که می دانم که او(احمدی نژاد) خيلی مشغول است، اما اميدوارم او که ده دقيقه وقت به من بدهد.خانم لوينسون افزود:«من از او (احمدی نژاد) تقاضا خواهم کرد که برای پيدا کردن همسرم به من کمک کند. من اطمينان دارم که او قادر است همسرم را پيدا کند».

No comments: