Tuesday, September 11, 2007

یک رمال در قم در ملاعام اعدام شد


خبرگزاری حکومتی مهر: "محمد حسین زاده ابوجسی معروف به درویش ساعت شش و 30 دقیقه صبح سه‌شنبه در خیابان نوبهار قم پس از انجام تشریفات شرعی و با صدور حکم قاضی اعدام شد.
وی که به دلیل زنای محصنه مفسد فی الارض شناخته شده بود به اعدام از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب قم محکوم شد و حکم اعدام وی در شعبه 32 دیوان عالی کشور به تأیید رسید.
مسئول روابط عمومی ‌دادسرای عمومی ‌و انقلاب استان قم در حاشیه این اعدام در جمع خبرنگاران گفت: محمد حسین زاده ابرجسی توسط عوامل اطلاعات و مرکز امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه منطقه قم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
هادی ترشیزی ادامه داد: پس از شکایت چندین نفر از این متهم با دستور دادسرا، پرونده جهت بررسی بیشتر به اطلاعات سپاه واگذار و پس از تلاش این گروه، وی در سال 84 دستگیر شد.
وی تصریح کرد: این مفسد فی‌الاض علاوه بر انجام 70 زنای محصنه وغیر محصنه، به اغفال نوامیس، دعا نویسی، رمالی، نگهداری و استعمال مواد مخدر ... نیز مبادرت داشته است.
هادی ترشیزی افزود: در پرونده محمد حسین زاده ابرجسی یک مورد قتل نیز مشاهده می‌شود.
مسئول روابط عمومی ‌دادسرای عمومی‌و انقلاب استان قم مهم‌ترین بهانه انجام این اعمال را توسط این متهم، رمالی و دعا نویسی برشمرد و تصریح کرد: این مفسد فی‌الارض علاوه بر قم در شهرهای پاکدشت و ورامین نیز فعالیت داشته است.
هادی ترشیزی در خصوص دیگر اقدامات محمد حسین زاده ابرجسی گفت: وی با وجود این‌که بی‌سواد بود و کمترین اطلاعات دینی نداشت، با رهبری گروه‌های مختلفی به ایجاد انحراف در دین و تغییرات در اجرای دستورات الهی نیز می‌پرداخته است.
وی گفت: بی‌احترامی ‌به حرمین مطهر معصومین(ع) اشاعه فساد و فحشا و ادعای امام زمانی از دیگر اتهامات این فرد بوده است

No comments: