Wednesday, October 31, 2007

فیگارو: طرح حمله آمریکا به رژیم تهران آماده است


روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی با عنوان 'آمريكا آماده حمله به رژیم تهران است'، نوشت آنهايیكه فکر می کنند مشکلات آمريكايیها در عراق آنها را از جنگ علیه رژیم تهران باز می دارد، در اشتباه اند.
فیگارو نوشت طرح حمله آمریکا به رژیم تهران آماده است. این طرح شامل بمباران هوايی، حملات موشکی و عمليات زمينی با نيروهای ويژه خواهد بود. براساس این طرح، پایگاههای سپاه پاسداران و مراکز نظامی رژیم تهران هدف حمله قرار خواهند گرفت.
به نوشته این روزنامه فرانسوی، نيروی دريايی انگلستان مسئول مقابله با واکنش احتمالی رژيم تهران در خلیج فارس خواهد بود.
فيگارو نوشت گوردون براون، نخست وزير انگستان به رئيس جمهور آمريكا گفته است در صورت اثبات دست داشتن رژیم تهران در عملیات مهم تروریستی، از اقدام نظامی عليه اين رژيم حمایت خواهد کرد.
فیگارو نوشت اين امر با اظهارات ژنرال دان مک نيل، فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان مبنی بر حمایت رژیم تهران از شبه نظامیان اسلامگرا در این کشور اثبات ميشود. علاوه بر اين ژنرال ديويد پتريوس، فرمانده نيروهای ائتلاف در عراق نیز رژيم تهران را به دست داشتن در عملیات مرگبار علیه نیروهای آمریکايی و انگلیسی متهم کرده است.
نشریه تایم چاپ آمریکا نیز در آخرین شماره خود با اشاره به متهم شدن سپاه پاسداران به دست داشتن در برنامه های تسلیحات هسته ای و حمایت از تروریسم نوشته بود سخت تر شدن مواضع ایالات متحده، بیانگر یک چرخش قاطع، نه صرفا برای متوقف ساختن برنامه هسته ای رژیم تهران، بلکه برای پایان دادن به حکومت ملایان در ایران است.

No comments: