Monday, October 01, 2007

اعتراف به دین گریزی نسل جوان

خبرگزاري حکومتی فارس: اصلاح وضعيت فرهنگي كشور به بودجه كلان نياز دارد. نماينده قم در شوراي اسلامي گفت: اصلاح وضعيت فرهنگي كشور با صرف بودجه‌هاي كلان ميسر خواهد بود. به گزارش روابط عمومي دفتر نمايندگان قم در مجلس، محمدرضا آشتياني در سيزدهمين گردهمايي ائمه جماعات استان قم كه در جامعه مدرسين حوزه علميه قم برگزار شد، در سخناني بر ايجاد انس و الفت ميان روحانيون و جوانان تأكيد كرد و افزود: بايد جوانان را باور كنيم تا بتوانيم از ظرفيت‌هاي آنان استفاده كنيم.
وي به سخنراني رئيس جمهور در دانشگاه كلمبيا و همچنين مجمع عمومي سران سازمان ملل اشاره كرد و گفت: سفر رئيس جمهور به آمريكا براي ايران سفري پر از عزت و افتخار بود و رئيس جمهور با اخلاص تمام نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب كرد.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به اينكه پيشرفت‌هاي روز‌افزون ايران اسلامي مايه نگراني دشمنان شده است، ادامه داد: به لطف خدا روحانيت امروز دنباله‌رو فرامين امام و رهبري است و انقلاب اسلامي و اسلام در شرايط كنوني از ايران به تمام جهان صادر مي‌شود.
وي با اشاره به مشكلات فرهنگي موجود در كشور اظهار كرد: خلاء موجود فرهنگي در كشور محصول كج‌انديشي و سو‌ءتدبير گذشته بوده و اصلاح آن نيازمند بودجه‌هاي كلان است.
نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز با توجه به فشارهاي تبليغاتي غرب بر جوانان و ايجاد ابزارهاي دين‌گريزي، وظيفه روحانيت بيش از پيش سنگين‌تر شده و فطرت‌هاي پاك جوانان تشنه كلام حق و حقيقت است.

No comments: