Thursday, August 23, 2007

بالاخره آهنگهای ما حلال است یا حرام؟


انتقاد شدید یک خواننده پاپ از وضع موجود: بالاخره آهنگهای ما حلال است یا حرام؟
انتقاد شدید یک خواننده پاپ از وضع موجود: بالاخره آهنگهای ما حلال است یا حرام؟نوروز: «مهراج محمدی» از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان چهارشنبه‌شب در حضور قالیباف و در تالار بزرگ وزارت کشور از سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.به گزارش خبرنگار نوروز، محمدی در دومین همایش پزشکان محله که با حضور شهردار تهران و برخی از نمایندگان مجلس ومسئولین وزارت بهداشت و همچنین پزشکان محله شهر تهران چهارشنبه شب برگزار شد، در حین کنسرت خویش به کرات از اعمال محدودیت‌های اعمال شده در برابر موسیقی پاپ انتقاد کرد.وی در ابتدا گفت:« بسیار خوشحالم که زنده هستم و می توانم بار دیگر به شما سلام کنم وبرای شما بخوانم».این صحبت این خواننده پاپ با تعجب مردم همراه شد که مهراج محمدی توضیح داد:« قطعاتی که من اینجا اجرا می‌کنم، همگی در گذشته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده‌اند، اما اکنون برخی می‌گویند این آهنگ‌هایی که تو می‌خوانی حرام است. به طوری که چند شب پیش هنگام اجرای برنامه مرا از بالای سن به پائین کشیدند و گفتند اینها را نخوان، اینها حرام است».این خواننده پاپ در ادامه تاکید کرد:«من واقعا گیج شده‌ام که کدام آهنگهایم حلال است و کدام حرام و امیدوارم دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم».مهراج محمدی همچنین از روند برگزاری مجوز برای برگزاری کنسرت ها و همچنین اعطای مجوز برای آلبوم های موسیقی انتقاد کرد و خواستار اصلاح وضع موجود شد.وی همچنین پیش از اجرای قطعه‌ای که در وصف امیرالمومنین ساخته شده است، گفت:«امیدواریم که همه پیروان راستین علی باشیم و نه اینکه بیهوده شعارش را بدهیم و به نام علی ببریم و بخوریم و ادعا کنیم که ما پیرو امیرالمومنین هستیم».

No comments: