Thursday, August 23, 2007

- وزیر امور خارجه مصر :ایران از مشکلات کشورهای عربی به نفع برنامه هسته ای خود اسفاده ميکند- "ساخت بمب هوشمند توسط ايران"


ساخت بمب هوشمند توسط ايران"
خبرگزاری «نووستی» : وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که متخصصین نظامی این کشور بمب هوشمندی دارای جهت گیری دقیق ساخته اند. در اطلاعیه وزارت دفاع ایران در این رابطه آمده است که بمب های جدیدی که صرفاً توسط متخصصین ایرانی ساخته شده اند، "امروزه قوی ترین و هوشمندترین بمب ها در جهان هستند". همچنین خاطر نشان نشد که تنها چند کشور از چنین سلاحی برخوردارند. این بمب سوپر مدرن روی جنگنده های اف-4 و اف-5 ایران کار گذاشته می شود. در وزارت دفاع همچنین اطلاع دادند که زیرساخت های لازم برای تولید صنعتی این بمب ها نیز ایجاد شده است. ----------------------------------------------------- وزیر امور خارجه مصر :ایران از مشکلات کشورهای عربی به نفع برنامه هسته ای خود اسفاده ميکند
وزیر امور خارجه مصر مدعی شد: ایران درصدد است تا از مشکلات کشورهای عربی به نفع برنامه هسته ای خود در مقابله با کشورهای غربی سوء استفاده کند. به گزارش خبرگزاری مهر، "احمد ابوالغیط" درگفتگو با روزنامه الاخبارمصر با ادعای این مطلب که عناصر تاثیرگذارازسوی ایران برمشکلات عربی منجر به بروزعواقب منفی درسرزمین های عربی می شود،ایران را به سوء استفاده از مشکلات کشورهای عربی متهم کرد تا به این ترتیب به زعم وی، از این شرایط برای مقابله با جهان غرب دررابطه با مسئله هسته ای خود استفاده کند.وزیرامورخارجه مصر درادامه ازکسانی که چنین دیدگاهی ندارند خواست تا در نظرات خود بازنگری کنند.

No comments: