Wednesday, August 29, 2007

امام جمعه موقت تهران در عصر غيبت، جانشين عام امام زمان، ولی فقيه است

خبرگزاری جمهوری اسلامی: امام جمعه موقت تهران گفت: اپوزسيون در نقش دين به مراتب خطرناك تر از اپوزسيون كساني است كه در نقش بي‌ديني عمل مي‌كنند.
آيت الله "سيد احمد خاتمي" صبح چهارشنبه در مراسم دعاي ندبه در اصفهان اظهارداشت: امروز ضربه كساني كه در پوشش ولايت با نظام مخالفت مي‌كنند، به مراتب از افراد خارج‌نشين بدتر و بيشتر است.
آيت الله خاتمي افزود: آنها كه در پوشش ولايت با نظام ولايي ما مخالفند، بدانند، اينك به بركت انقلاب، حكمت اهلبيت (ع) در اين كشور جان گرفته‌است.
وي گفت:امروز بيعت با امام زمان (عج) جدا از بيعت با ولي‌فقيه كه جانشين امام زمان (عج) است، نيست.
امام جمعه موقت تهران افزود: هر جا در دنيا، نام انقلاب اسلامي ايران مطرح است، آنجا نام اسلام هم مطرح است و چگونه كساني ابراز عشق به امام زمان (عج) مي‌كنند در حالي كه تمام تلاششان در جهت جدايي مردم از نظام اسلامي و در جهت آن است كه وفاداران به امام زمان (عج) را از وفاداري به اين نظام جدا بدانند؟
آيت الله خاتمي در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به ‪ ۳۰‬خصوصيت كه بتوان از ياران آن امام شد، اقامه نماز و "بيعت با جانشين امام زمان(عج)" را از جمله اين خصوصيات دانست و اظهارداشت: بواسطه دهها دليل در عصر غيبت، جانشين عام آن امام، ولي فقيه است و شاهد ما جواب نامه اسحاق بن يعقوب است كه از امام زمان (عج) به وي رسيده و در آن آمده بود: "موضع ولي فقيه حجت است ".
وي گفت: به جوانها مي‌گوييم دست به دست ولي فقيه و نايب امام زمان(عج) بدهيد كه تجربه شده كه اين نجات بخش است، آنها كه عاشق امام زمان (عج) هستند چه چيزي جز عزت مي‌خواهند.
نماينده مجلس خبرگان رهبري افزود: علمدار مكتب اهلبيت (ع) مقام معظم رهبري آيت‌الله "سيد علي خامنه‌اي" است، و ترديد نكنيد كه از مصاديق بيعت با امام عصر(عج) بيعت با ولي فقيه است.
وي ادامه داد: آنان كه زمزمه رضاخاني جدايي دين از سياست را مي‌دمند، پيغمبراكرم(ص)، امام علي(ع) و امام زمان (عج) هم بيگانه‌اند.
آيت الله خاتمي در ادامه گفت: به تعبير امام راحل "آنها كه دين را از سياست جدا بدانند، پيغمبر (ص) و امام علي(ع) را هم تكذيب كرده اند.
وي اظهارداشت: آنها كه خود را متولي انحصاري امام زمان (ع) معرفي كنند و جوانان را با شعار شيطاني دين بفريبند، يار امام نيستند، بلكه دشمنند

No comments: