Saturday, July 21, 2007

ازرسی و تفتیش منزل محمد هاشمی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم و علی نیکو نسبتی مسئول روابط عمومی تحکیم


بادوارنیوز: نیروهای امنیتی ظهر امروز با ورود به منزل محمد هاشمی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت، ضمن بازرسی و تفتیش منزل مقداری از وسایل و دستنوشته ها و کیس کامپیوتر را همراه خود بردند. خانم هاشمی مادر محمد هاشمی در گفتگو با ادوار نیوز ضمن ابراز نارضایتی از نحوه ورود ماموران به منزل گفت: آنها در ابتدا خود را مامور اداره پست معرفی کردند و در هنگام ورود به منزل من از آنها خواستم لحظه ای تامل کنند تا بتوانم لباس مناسبی بپوشم اما آنها توجهی نکردند و 6 نفره وارد خانه ما شدند و البته من به ماموران تاکید کردم که این حرکت شما بسیار توهین آمیز بود که حتی اجازه پوشیدن لباس مناسب به من ندادید. خانم هاشمی تصریح کرد: ماموران از تمامی خانه و حتی از اتاقهای خواب فیلمبرداری کرده و به اعتراضات وی در خصوص غیرقانونی بودن فیلمبرداری توجه نکرده اند.خانم هاشمی ادامه داد: ماموران علاوه بر وسایل شخصی و نوشته ها و کامپیوتر محمد، کیف من را هم تفتیش کردند و دفترچه تلفن من و دفتر تلفن خانه را هم با خود بردند انها نامه هایی را که مادران افراد بازداشت شده برای مقامات قضایی نوشته بودند و همراه من بود با خود بردند. خانم هاشمی گفت: ماموران همچنین سوالاتی از من در زمینه ارتباطم با مادران سایر بازداشت شدگان کردند و از من پرسیدند شما چرا با سایر مادران دانشجویان بازداشت شده ارتباط برقرار کرده اید و چه کسی شما را سازماندهی می کند؟ نیروهای امنیتی همچنین عصر امروز با ورود به منزل علی نیکو نسبتی با تفتیش منزل وسایل وی را همراه بردند. ماموران از منزل علی نیکو نسبتی هم فیلمبرداری بعمل اورده اند.

No comments: