Wednesday, July 04, 2007

اخیارروز


کفش پاره پيرمرد و راهنمائی حداد عادل
غلامعلي حداد عادل در يك حركت تبليغاتي و نمايشي امروز با مترو به سر كار خود در مجلس رفته بود. وي در اين سفر شهري در مترو با پيرمردي روبرو شد كه نسبت به وضعيت اقتصادي اعتراض كرد و لنگه كفش پاره خود را به نشانه وضعيت خراب اقتصادي اش به وي نشان داد كه حداد در پايان به پيرمرد گفته اين از شانس بد ماست كه اينطور شده.به گزارش خبرگزاري فارس زماني كه حداد عادل پس از پايان سفر خود با مترو، ايستگاه مترو را به سمت ساختمان بهارستان ترك مي‌كرد در داخل اين ايستگاه پيرمردي، لنگه كفش پاره خود را به دست گرفت تا آن را به رئيس مجلس نشان دهد.وي به هر زحمتي كه شده بود در ميان ازدحام و شلوغي مترو خود را به حداد عادل رساند و با نشان دادن لنگه كفش پاره خود سعي داشت مشكلات مالي خود را با حداد عادل در ميان بگذارد و براي آن چاره جويي كند كه حداد عادل در پاسخ به وي گفت از شانس بد ماست كه اينطور شده با چسب درست مي شه! در زمان ورود و خروج رئيس مجلس شوراي اسلامي به مترو ازدحام جمعيت و گفتگوي مردم با حداد عادل براي بيان مشكلات خود و چاره جويي براي حل اين مشكلات باعث شده بود تا تردد رئيس مجلس و مردم با مشكل مواجه شود. گفتني است اين نوع رفتارها را بيشتر احمدي نژاد در سالهاي اخير جهت استفاده هاي تبليغاتي از آن به راه انداخته بود كه گويا اولين رقابت حداد عادل با وي در اين نوع رفتارها با شكست مواجه شده و با شنيدن انتقادات فراوان از سوي مردم همراه بوده است.

قوه قضائيه در کنار ديگر نيروهای سرکوبگر سياست گسترش فضای رعب و وحشت در جامعه را دنبال ميکندداديار ويژه امنيت تهران: متهمان حادثه پمپ‌هاي بنزين در زندان اوين به صورت انفرادي نگهداري مي‌شوندتعدادی از بازداشت شدگان که به عنوان "اراذل و اوباش" دستگير شده اند اعدام ميشوند!
ايسنا : داديار ويژه امنيت تهران با بيان اين كه دادستان تهران روز دوشنبه هفته آينده تعداد اراذل و اوباش اعدامي و اتهامات آنها را اعلام مي‌كند، درخصوص حوادث شب سهميه‌بندي بنزين اظهار كرد: متهمان دستگير شده در اين شب هم اكنون در زندان اوين و به صورت انفرادي نگهداري مي‌شوند. علي نمازي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: پرونده متهمان شب سهميه‌بندي بنزين به معاونت امنيت تهران ارجاع شده است و آنها در حال حاضر در زندان اوين هستند. وي درباره‌ي علت ارجاع پرونده از دادياري ويژه امنيت تهران به معاونت امنيت تهران گفت: به علت تعدد دستگيرشدگان و احتياج به رسيدگي دقيق‌تر، پرونده به اين معاونت ارجاع شد. نمازي درباره‌ي روند رسيدگي به پرونده اراذل و اوباش به‌نام دستگيرشده نيز گفت: اين كه چه تعدادي از اين اراذل اعدام مي‌شوند و جزييات دقيق‌تر از پرونده آنها، روز دوشنبه
هفته آينده از سوي دادستان تهران اعلام مي‌شود

درگذشت یکی از معترضین کوپنی شدن بنزین در زندان گوهرداشت
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده آقای محمد جلالی 25 ساله، در اعتراض به کوپنی شدن بنزین، در مقابل پمپ بنزین فردیس تهران اقدام به خودسوزی نمود و بدن او بشدت آسیب دید. نیروهای وزارت اطلاعات که در آنجا مستقر بودند او را دستگیر و به بهداری زندان گوهردشت منتقل نمودند.این در حالی است که او را می بایست بلادرنک به بیمارستان مجهزی برای نجات جانش منتقل می نمودند. او را چندین روز در بهداری زندان که به لحاظ کادر تخصصی و امکانات پزشکی صفر بود نگه داشتند.تا اینکه این جوان 25 ساله جان سپرد.او همانند هزاران ایرانی دیگر از حداقل امکان موجود برای امرار معاش محروم گردیده بود.و چنان عرصه را بر او تنک کرده بودند که دیگر راهی به جز مرک دردناک نمی دید.ولی تحمیل کنندگان این شرایط نه تنها او را نجات ندادند بلکه او را به شدیدترین شیوه به قتل رساندند.در حال حاضر تعداد زیادی از دستگیر شدگان، اعتراض به کوپنی شدن بنزین در زندان گوهرداشت بازداشت می باشند..

No comments: