Tuesday, July 03, 2007

برق چشمانش


برق چشمانش همه نورها و وايد اسكرينهاي اين ميتينگ را مي پوشاند

سرمد عبدالكريم مدير خبرگزاري اخبار عراق طي مقاله با عنوان ” ايران جديد را در چشمان مريم رجوي ديديم” درباره گردهمايي بزرگ پاريس نوشت: نمي توانم تحسينم را نسبت به مقاومت ايران، اين مقاومت ملي، انساني و شريف كه به موضوع وطن و انسان و زندگي با ديدگاهاي جديد و پيشرفته و بردبار و بدور از تشنج و اهداف نژادپرستانه نگاه مي كند, پنهان كنم . در ميتينگي كه سازمان مجاهدين خلق ايران در فرانسه برگزار كرده بود شركت كردم و از آماده سازيهاي اين ميتينگ و حضار كه كماً و كيفاً بيش از هميشه بود شگفت زده شدم .از ديدن نخست وزيران, وزرا, نمايندگان احزاب, نويسندگان و متخصصين از سرتاسر جهان حيرت زده شدم. تمامي اينها هم آوا با سخنراني خانم مريم رجوي صورت ميگرفت, رئيس جمهور برگزيده مقاومتي كه برق چشمانس همه نورها و وايد اسكرينهاي اين ميتينگ را مي پوشاند.خانم رجوي با وقار, والا و با اعتماد به نفس بود و من در چشمانش ايران جديد صلح جو كه خواستار همكاري و مناسبات سازنده و دوستانه با همسايگانش و همه عالم و بطور خاص با عراق است را ميديدم. وي زمان زيادي را براي تشريح مشكلات عراق و مردم آن,كه ناشي از سرازير شدن ملايان ايران به اين كشور مي باشد, اختصاص داد. مدير خبرگزاري اخبار عراق در قسمت ديگري از مقاله خود نوشت: من از ديدن خانم رجوي كه تا اين حد نزديك به ايران صبحت مي كرد و تأكيد داشت كه مردم ايران, رژيم آخوندها را جارو كرده و به زباله دان تاريخ خواهند سپرد, متعجب شدم. سرورم مريم رجوي متشكرم. ما دست مان را بخاطر ايران و عراق در دست تو مي گذاريم. مجاهدين خلق متشكريم. ما نسبت به روابط طبيعي و عالي بعد از پايان رژيم آخوندي كه بايد با ايادي و دم و دمبالچه هايش در عراق به زباله دان تاريخ سپرده شود مطمئن شديم
.

No comments: